مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 11:002023-11-26سياسي

 تصویب اجرای تقاطع غیر همسطح میدان جمهوری کرج 


خزانه دار و رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شهر کرج از تصویب اجرای تقاطع غیر همسطح میدان جمهوری در کمیسیون ماده 7 خبر داد.

- ایسنا/البرز خزانه دار و رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شهر کرج از تصویب اجرای تقاطع غیر همسطح میدان جمهوری در کمیسیون ماده 7 خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی ذبیحی روز یکشنبه پنجم آذر در جمع خبرنگاران در خصوص پروژه میدان جمهوری اظهار کرد: با توجه به اهمیت اجرای پروژه تقاطع غیر همسطح میدان و بلوار جمهوری اسلامی و اهمیت بررسی این پروژه در کمیسیون ماده 7 قانون حفظ و گسترش فضای سبز و رای کمیسیون برای اجرای پروژه، در محل سازمان سیما منظر جلسه ای تشکیل شد و پس از بحث و بررسی کمیسیون به جهت تسهیل در امور شهروندان با اجرای این پروژه موافقت شد.

رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شهر کرج با اشاره به طولانی شدن این رای در کمیسیون ماده 7 تاکید کرد: امید که با اجرای این پروژه شاهد کاهش آلایندگی ناشی از توقف طولانی خودروها و کاهش اتلاف وقت همشهریان باشیم.

ذبیحی با بیان اینکه یکی از کمیسیون های تخصصی کمیسیون ماده 7 است، بیان کرد: کمیسیون تشخیص باغات یا کمیسیون ماده 7 شهرداری براساس مقرره اعلامی در ماده 7 آیین نامه اجرایی قانون اصلاح قانون حفظ وگسترش فضای سبز درجهت تشخیص باغ وحفظ و گسترش فضای سبز و جلوگیری از قطع بی رویه پیش بین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 تصویب اجرای تقاطع غیر همسطح میدان جمهوری کرج 

 تصویب اجرای تقاطع غیر همسطح میدان جمهوری کرج